تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

رد شایعه عدم امضای تعهدنامه سرمربی سابق پرسپولیس| گل‌محمدی: این حرف‌وحدیث‌ها اصلا به نفع فوتبال نیست

شایعاتی درباره امضا نکردن تعهدنامه منتشر شد که سرمربی سابق پرسپولیس آن را تکذیب کرد و گفت: این خبر درست نیست و اصلا بحث تعهد در کار نبوده و این گونه اخبار به نفع فوتبال نیست.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ فوتبال ۳۶۰ نوشت: پاکو خمس بیش از ۲۰ روز قبل بود که از سمت خود در تیم تراکتور تبریز کناره‌گیری کرد و مدیران باشگاه تبریزی تلاش خود برای انتخاب جایگزینی شایسته را برای او آغاز کردند. بعد از طرح نام چهره‌های مختلف داخلی و خارجی، از یحیی گل‌محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تراکتور تبریز یاد شد و بعد از آنکه حمید مطهری در نقش سرمربی موقت و البته دستیار اول سرمربی از سوی باشگاه تبریزی منصوب شد، امیدواری هواداران تراکتور نسبت به انتخاب گل‌محمدی افزایش پیدا کرد.

یحیی گل‌محمدی که بعد از پایان کارش در پرسپولیس، مسئولیت تازه‌ای را در فوتبال ایران نپذیرفته، در ماه‌های اخیر گزینه هدایت تیم فولاد خوزستان بود، اما در نهایت شرایط برای آغاز به کار گل‌محمدی در اهواز فراهم نشد و حالا این سرمربی باتجربه در حال مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور است. در این زمینه گفته می‌شود با وجود توافقات اولیه، مشکلات غیرفوتبالی باعث شده تا شرایط برای آغاز همکاری یحیی گل‌محمدی و سرخ‌پوشان تبریزی فراهم نشود و در این‌باره تلاش‌ها ادامه دارد.

شوک مثبت به تراکتور با نام یحیی

سرمربی سابق پرسپولیس که رسماً انجام مذاکره با تراکتوری‌ها را تایید کرده، در هفته‌های اخیر سعی داشته تا از راه دور شرایط تیم تراکتور را زیرنظر بگیرد؛ آن‌هم در حالی‌که در ۲ بازی اخیر که مطهری در نقش سرمربی موقت روی نیمکت تراکتور حضور یافته، سرخ‌پوشان تبریزی در جام حذفی، در ضربات پنالتی موفق شدند برابر ذوب‌آهن پیروز شوند و به جمع ۸ تیم برتر راه پیدا کردند و در لیگ برتر هم توانستند برابر استقلال یک امتیاز ارزشمند را به‌دست آورند.


بیشتر بخوانید: جدایی رسمی سرمربی تراکتور | خمس: از باشگاه غرامت نگرفتم


این حرف‌وحدیث‌ها اصلا به نفع فوتبال نیست

درباره چرایی عدم آغاز همکاری یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور، خبری جنجالی را منتشر کرد و در این‌باره توضیح داد که سرمربی سابق پرسپولیس حاضر به امضای تعهدنامه نشده تا برخلاف شرایطی‌که برای جواد نکونام در ابتدای فصل به‌وجود آمد، فضای کار برای همکاری گل‌محمدی با باشگاه تراکتور تبریز فراهم نشود. یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی کوتاه شایعه جنجالی را تکذیب کرد و گفت: «متاسفانه این خبر را در برخی رسانه‌ها دیدم، اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم گمانه زنی نکنند، چون این حرف‌وحدیث‌ها اصلا به نفع فوتبال نیست».

یحیی تا پایان فصل از راه دور تراکتور را کنترل می‌کند؟

مدیران باشگاه تراکتور در هفته‌های گذشته تلاش خود را به کار بستند تا مقدمات آغاز همکاری رسمی با یحیی گل‌محمدی را فراهم کنند، اما با این وجود گفته می‌شود که فعلاً رایزنی‌های آن‌ها بی‌سرانجام بوده است. طبق آخرین خبرها، در صورتی‌که مذاکرات انجام شده در هفته‌های پیش‌رو مثبت پیش نرود، احتمالاً تراکتوری‌ها تا پایان فصل جاری با هدایت حمید مطهری کار خود را پیش خواهند برد و از ابتدای فصل آینده، رسماً یحیی گل‌محمدی در نقش سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی انتخاب می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان